Vijesti
-
1.11.2012.
Info 2012
Domino grupa će i ove godine nastupiti na sajmu informacijskih tehnologija Info, 15.-17.11.2012., na Zagrebačkom velesajmu.
Nastup je zamišljen kao koncept zajedničkog ureda članova udruge CISEx, a nazvali smo ga Prva hrvatska otvorena tvornica softvera (Software Factory by CISEx).
U sklopu sajma bit će organizirani B2B susreti, stručni skupovi i radionice, kao i tematska predavanja.
|
15.11.2011.
Posebno priznanje za nastup na sajmu Info Restart
Domino grupa je uspješno sudjelovala na sajmu informacijskih tehnologija Info Restart, 09.-12.11., gdje je zajedno s ostalim članovima CISEx-a dobila posebno priznanje za najbolji ukupni nastup.
|
13.11.2011.
Prilog u emisiji e-Hrvatska o suradnji Domino grupe, Udruge CISEx i Udruge CRANE
U emisiji e-Hrvatska, 13.11.2011. godine na HTV2, emitiran je prilog o suradnji Domino grupe, Udruge Hrvatskih nezavisnih izvoznika softvera CISEx i Hrvatske udruge poslovnih anđela CRANE na projektu "Trowi: Učionica budućnosti".
Prilog možete pogledati na youtube.com.
|
1.11.2011.
Analize i BI
Od 04.11.2011. godine u prodaji će se naći modul Analize i BI (Business Intelligence), koji daje dodatnu snagu i pomoć pri kontroli i planiranju poslovanja, te donošenju odluka.
|
1.2.2011.
Evidencija radnog vremena
Od 14.02.2011. godine u prodaji će se naći modul Evidencija radnog vremena, koji je u skladu s Pravilnikom o izmjenama i dopunama Pravilnika o porezu na dohodak.
|
28.9.2008.
Carinsko skladište (tip D)
Od 01.11.2008. u prodaji će se naći modul Carinsko skladište (tip D) s odobrenjem carinske uprave.
|
|
Domino IS - napredni poslovno računovodstveni informacijski sustav (ERP).
Domino IS je hrvatski prozvod, izrađen korištenjem najnovijih informatičkih tehnologija (MS Visual Studio, MS .NET Framework, Infragistics NetAdvantage, GrapeCity ActiveReports, MS Windows, MS Windows Server i MS SQL Server, TeamViewer), kao cjelovito rješenje za evidenciju, kontrolu i upravljanje poslovanjem.
Namijenjen je za korištenje malim, srednjim i velikim tvrtkama, kao i obrtnicima, udrugama i neprofitnim organizacijama, sa širokim područjima primjene.
Domino IS nudi velike mogućnosti na svim razinama korištenja, u cilju povećanja poslovne efikasnosti i organiziranosti, te optimizacije iskorištavanja podataka, informacija i vremena.
Koncepcija sustava i pregledno korisničko sučelje omogućavaju jednostavno, fleksibilno i kreativno korištenje, čime se pomiću granice i daje nova i kvalitetnija dimenzija poslovanju.
Sustav podržava sve dostupne telekomunikacijske tehnologije čime je osiguran nesmetan pristup podacima sa bilo koje lokacije i u bilo kojem trenutku, kao i međusobna povezanost dislociranih dijelova tvrtke i njezina okruženja.
Vodeća baza podataka (MS SQL) i client-server arhitektura osiguravaju nesmetan i pouzdan rad, dok je sigurnost podataka dodatno zajamčena integriranim sustavom za ograničenje pristupa određenim opcijama i mogućnostima.
Integriran Business Intelligence daje dodatnu snagu i pomoć pri kontroli i planiranju poslovanja, te donošenju odluka.
Moduli su integrirani u cjeloviti sustav, ali se mogu koristiti i samostalno. Način licenciranja olakšava implementaciju u skladu s organizacijskim potrebama korisnika, a povezanost i automatski prijenosi omogućavaju da se evidencija složenih poslovnih promjena i procesa obavlja jednim unosom.
Sustav ne postavlja ograničenja u pogledu broja korisnika, organizacijskih jedinica, poslovnih godina i količine evidentiranih poslovnih promjena i podataka.
Prikaz podataka je tabelarni, što omogućava korisnicima slobodu u kreiranju pogleda na podatke korištenjem naprednih funkcija sortiranja, filtriranja i grupiranja. Tako strukturirarne podatke moguće je vrlo jednostavno eksportirati u Excel.
Izvještaje i dokumente moguće je, prema trenutnim potrebama, vizualno urediti, ispisati, poslati e-mailom (Outlook) ili jednostavno spremiti u nekom od najčešće korištenih oblika (PDF, Word, Excel).
Propisani financijski i statistički izvještaji, razni obrasci, kao i korištenje e-usluga (internet bankarstvo, ePorezna, eFina) dostupni su direktno iz Domino IS-a.
Podrška korisnicima osigurana je telefonom, e-mailom ili udaljenim pristupom (TeamViewer), a sam postupak nadogradnje je u potpunosti automatiziran.
Stalni razvoj i unaprijeđenje Domino IS-a, u skladu s potrebama i zahtjevima tehnologije, struke i propisa, osigurava korisnicima učinkovito i bezbrižno korištenje ovog vrhunskog alata u svom poslovanju.
|